Termeni si conditii
1. DEFINITII SI TERMENI
Site-ul magazin-milwauk.ro este proprietatea S.C. TEHNO PLUS S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Iasi, B-ul Primaverii, nr. 19, avand numar de ordine in Registrul Comertului J22/762/.2002, cod unic de inregistrare fiscala RO14773669.
Vanzator – S.C. TEHNO PLUS S.R.L..
Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.
Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre SC TEHNO PLUS SRL (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre SC TEHNO PLUS SRL si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.
Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe Site , care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.
Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.).
Favorite – sectiune din Cont care permite Cumparatorului / Utilizatorului sa isi creeze Liste.
Lista – pagina web din Favorite in care Cumparatorul/Utilizatorul poate adauga Bunuri pe care le considera a fi preferate si pe care, ulterior, le poate adauga in cosul de cumparaturi („cosul meu”).
Listele pot fi:
- Publice: orice Client/Cumparator/Utilizator poate vizualiza Lista Cumparatorului/Utilizatorului in cazul in care acesta a distribuit-o pe retelele de socializare (Facebook, Twitter si Google+) sau daca acceseaza profilul public al Cumparatorului/Utilizatorului din Site. Listele sunt publice, iar Cumparatorul/Utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca private oricand, direct din Contul sau, sectiunea Favorite.
- Private: acestea pot fi vizualizate numai de titularul Contului. Cumparatorul/Utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca si publice oricand, direct din Contul sau, sectiunea Favorite.
Site – domeniul www.magazin-milwaukee.ro.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.
Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.
Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.
Continut
• toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
• continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
• orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
• informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
• informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
• date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Opinii – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.
Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator vis-à-vis de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui produs sau serviciu.
Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre produsele sau serviciile din pagina respectiva.
Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit produs. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.
Document – prezentele Termeni si Conditii.
Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.
Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre SC TEHNO PLUS SRL, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.
Taxa de timbru verde – valoarea exprimata in lei, platita de catre Vanzator catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.
Descriere – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.
2. DOCUMENTE CONTRACTUALE
2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
2.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
2.5. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.
2.6.Confirmarea de Inregistrare a Comenzii primita de catre Cumparator automat, nu creeaza obligatii contractuale si nu este o confirmare a faptului ca produsele sunt pe stoc.Validarea comenzii de catre Vanzator se face doar daca:
1. Datele de Cumparator sunt complete si corecte;
2. Produsele din comanda Cumparatorului sunt disponibile;
3. Nu exista erori in sistem care ar putea genera preturi gresite (ex.: valoare a pretului zero/Lei)
Acest moment marcheaza incheierea contractului de Vanzare -Cumparare.
3. POLITICA DE VANZARE ONLINE
3.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.
Pentru motive justificate SC TEHNO PLUS SRL isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel SC TEHNO PLUS SRL. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al SC TEHNO PLUS SRL, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor sus mentionate.
3.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
3.4. SC TEHNO PLUS SRL poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care SC TEHNO PLUS SRL are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
3.5. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A..
3.6. In conditiile prevazute de lege, pretul Bunurilor electrice afisat pe Site, include Taxa de timbru verde. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul Bunului, acesta ne va contacta telefonic sau scris.
3.7. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
3.8. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
4. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.
5. DECLINAREA RESPONSABILITATII
5.1. Niciun Continut transmis catre Client sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea SC TEHNO PLUS SRL si/sau al angajatului/prepusului SC TEHNO PLUS SRL care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
5.2. TEHNO PLUS SRL nu poate garanta si nu isi poate asuma raspunderea ca informatiile prezentate pe site sunt corecte, complete sau actualizate iar serviciile oferite prin acest site sunt accesibile, neintrerupte şi fara erori. Va rugam sa verificati corectitudinea specificatiilor pe site-ul producătorului Milwaukee, www.milwaukeetool.eu . Imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor sau a design-ului fara notificare prealabila de catre producator.
6. COMANDA
6.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.
6.2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
6.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
6.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
6.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
6.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de SC TEHNO PLUS SRL, in cazul platii online;
6.4.3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
6.5. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.
Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
- ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
- ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese,
6.6. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regaseste pe site.
6.5. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
6.5.1. pentru Comenzile achitate cu card online prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
6.5.2. pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar- prin virament bancar;
6.6. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).
6.7. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
7. RETURNAREA PRODUSELOR
7.1.Cumparatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:
- Produsul nu este conform cu prezentarea de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, Cumparatorul poate solicita returnarea acestuia si rambursarea integrala a contravalorii.
- Produse ce au fost livrate greşit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Cumparatorul va refuza receptia
- Cumparatorul renunta la cumparare.
7.2. Cumparatorul are dreptul sa notifice in scris Vanzatorul ca renunţa la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv,în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Rambursarea contravalorii produsului ori se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la prima dovada a returului (dovada expedierii produsului sau primirea Formularului de returnare produs).
7.3. Rambursarea banilor fara penalitati şi fara invocarea unui motiv, se poate efectua în urmatoarele condiţii:
- Produsele nu trebuie sa prezinte urme de uzura;
- Starea produselor returnate trebuie să fie la fel ca la achizitionarea lor, inclusiv ambalajele trebuie mentinute intacte. In cazul tuturor consumabilor, folosirea lor nu mai permite returnarea lor.
7.4. Returnarea produsului se face impreuna cu cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite, certificatul de garantie și o copie a facturii. Toate acestea trebuie impachetate corespunzator in alta cutie, nu in cutia produsului.Va rugam sa specificati pe colet RETURNARE PRODUS. Coletul trebuie expediat cu un curier rapid cu care Vanzatorul are contract – FAN CURIER.
7.5. Cheltuielile de restituire sunt suportate conform legii de către Vanzator.
8. CONFIDENTIALITATE
8.1. Conform cerintelor Regulamentului (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau “GDPR”) pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, intrucât unul dintre principiile esențiale ale acestui cadrul legal îl reprezintă transparența, SC Tehno Plus SRL, vă informeaza despre modul în care colectăm , transferăm și protejăm datele dvs cu caracter personal atunci când interacționați cu noi în legătură cu produsele și serviciile noastre. Avem obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.
8.2. Pentru orice informații suplimentare de care ați putea avea nevoie cu privire la prelucrarea datelor dvs, vă rugam să contactați Responsabilul cu protecția datelor personale la adresa de e-mail protectie-date@tehnoplusgrup.ro sau prin poștă sau curier la adresa bulevardul Primaverii, nr.19, bl.d2B, Iasi, cod 700171 – cu mentiunea: în atenția Responsabilului TehnoPlus cu protecția datelor.
8.3.Va rugam sa cititi dand click pe: "Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal".
9. PUBLICITATE
9.1. Newsletterele SC TEHNO PLUS SRL sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de SC TEHNO PLUS SRL. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.
9.2. In momentul in care, Clientul isi creaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client, poate fi modificata in orice moment, prin contactarea SC TEHNO PLUS SRL in acest sens.
9.3. Renuntarea la primirea Newslettere-lor de catre Client sau Cumparator se poate face in orice moment folosind legatura special destinata din cadrul oricaror Newslettere sau apeland numarul de telefon 0232/262095;
9.4. Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.
10. FACTURARE – PLATA
10.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.magazin-milwaukee.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.
10.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
10.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de SC TEHNO PLUS SRL precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.
10.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
10.5. Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau, va detine o evidenta a facturilor emise de SC TEHNO PLUS SRL, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.
10.6. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre SC TEHNO PLUS SRL in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.
10.7. In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: office@tehnoplusgrup.ro.
10.8. Plata comenzii se face in mai multe moduri:
- Numerar / Ramburs (se achita la curier)
- Pe baza de factura proforma cu ordin de plata.
Pentru virament bancar se va utiliza contul IBAN: RO91 BACX 0000 0030 1189 0001, Banca UniCredit Iasi.
11. LIVRAREA BUNURILOR
11.1. Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator.
11.2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
11.3. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.
11.4. Livrarea produselor se poate face intr-un interval de maxim 3 zile, din momentul in care s-au validat toate detaliile comenzii (modalitate de plata, termen de livrare, stocuri, preturi ) sau din momentul in care a fost facuta plata - in caz de plata in avans.
12. GARANTII
12.1. Toate Bunurile comercializate de catre SC TEHNO PLUS SRL, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorului. Bunurile sunt noi, in ambalajele originale si provin de la producator.
12.2.In cazul Bunurilor vandute si livrate de TEHNO PLUS SRL, certificatele de garantie sunt emise de TEHNO PLUS SRL , dar pentru care centrul de service pentru garantii este la SC PECEF TEHNICA SRL, str.Pompelor, nr.4, Ploiesti, jud.Prahova, Tel.: 0344 403 030.
12.3.Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia marfii pe adresa comenzi@magazin-milwaukee.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
12.5. TERMEN DE GARANTIE:
- Garanția pentru sculele MILWAUKEE® poate fi extinsă de la 1 an până la maxim 3 ani (1+2) înregistrând sculele pe site-ul www.milwaukeetool.eu. Excepție fac sculele MX FUEL™ a căror garanție poate fi extinsă de la 1 an la maxim 2 ani (1+1). Toți acumulatorii MILWAUKEE® REDLITHIUM™ inclusiv acumulatorii MX FUEL™ au o garanție standard de 1 an care poate fi extinsă la maxim 2 ani (1+1). Oferta de garanție extinsă nu include produsele utilizate în scopul închirierii, încărcătoarele de acumulatori și accesoriile livrate, la care garanția este de 1 an. Pentru a beneficia de garanție extinsă, trebuie să vă înregistrați online sculele sau acumulatorii în termen de 30 zile de la data achiziționării. Utilizatorul final se poate înregistra pentru garanția extinsă în țara de rezidență dacă țara se regăsește în formularul de înregistrare. Mai mult, utilizatorii finali trebuie să își dea acordul pentru stocarea datelor care sunt necesare înregistrării online și trebuie să accepte termenii și condițiile. Confirmarea înregistrării, care este trimisă pe e-mail, și factura originală cu data achiziționării vor fi dovada garanției extinse. Drepturile dumneavoastră statutare rămân neafectate.
- Declaratia de Conformitate este disponibila in manualul de utilizare.
12.6.CONDITII DE GARANTIE :
Drepturile consumatorului sunt conform prevederilor OG 21/ 92 cu modificarile si completarile ulterioare si prevederile L449/2003
- In cazul solicitarilor de reparatii in garantie, cumparatorul este obligat sa prezinte Certificatul de Garantie impreuna cu factura/ chitanta originala de cumparare a produsului.
- Perioada de garantie acordata de fabricant pentru produsele mentionate pe factura/ chitanta de cumparare decurge de la data cumpararii,.
- Cu exceptia viciilor ascunse (material si/sau manopera), garantia nu acopera accesorii, consumabile, precum si toate subansamblele casabile ce intra in componenta produselor achizitionate (cablu de alimentare, perii colectoare, sisteme de prindere, mandrina, carcasa, angrenaje, rulmenti, garnituri, seturi de reparatii etc.) care se uzeaza ca urmare a utilizarii normale a produsului.
- Cumparatorul beneficiaza, contra cost, de service post-garantie, cu piese originale.
- In cadrul termenului de garantie, se asigura remedierea gratuita a defectelor aparute si reclamate de cumparator pentru produsul respectiv.
- Deteriorarile de genul zgarieturilor, socurilor sau rupturi ale elementelor demontabile sau nedemontabile care nu au fost aduse la cunostinta vanzatorului in momentul achizitionarii nu intra in garantie.
- Durata medie de utilizare a produselor este de 6 ani. Pentru aceasta perioada cumparatorul benficiaza, contra cost, de service post-garantie, cu piese originale.
- Perioada de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care a prezentat produsul defect si pana la data repararii acestuia.
- In cadrul termenului de garantie, remedierea prodului trebuie efectuata intr-o perioada rezonabila de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator.Perioada de timp stabilita nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta lipsa de conformitate a produsului.
12.7.PIERDEREA GARANTIEI
Garantia se pierde pentru oricare dintre conditiile urmatoare:
- orice produs Milwaukee fara marcaj CE sau care nu este un produs original Milwaukee;
- modificari neconforme efectuate asupra produsului;
- atasarea de accesorii neconforme;
- defecte cauzate de utilizarea produsului intr-un mod neconform manualului de utilizare cu referire la utilizarea defectuoasa, slaba mentenanta, utilizare neglijenta sau suprasolicitarea produsului, cadere, lovire, tensiune de utilizare neconforma specificatiilor, etc.;
- a fost facuta o interventie neautorizata;
- nu poate fi identificata seria de fabricatie;
- una din piesele neacceptate pentru inlocuire de catre client influenteaza calitatea reparatiei;
- utilajul a fost necorespunzator manipulat sau suprasolicitat;
- utilizatorul nu a respectat recomandarile de manipulare, intretinere si revizie a produsului;
- neprezentarea la solicitarea reparatiei a chitantei/facturii originale de cumparare a produsului insotita de prezenta informare asupra conditiilor de garantie si a certificatului de garantie completat si semnat de unitatea care a afectuat vinzarea;
- nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de utilizare si intretinere precizate in prospectele si instructiunile ce insotesc produsul la livrare si de care cumparatorul a luat la cunostinta;
- constatarea de catre specialistii firmei a faptului ca defectul reclamat se datoreaza vinei cumparatorului;
- incredintarea produsului spre a fi reparat altor persoane/ firme neautorizate;
- utilizarea produsului in alt regim de lucru decat cel pentru care a fost conceput;
- modificarea/desigilarea produsului de catre persoane necalificate/neautorizate;
17. FORTA MAJORA
17.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
17.2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
18. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Tehno Plus si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din judetul Iasi.